sobota, 4 stycznia 2014

Gościnna Projektantka - Karmazynowy Kamyk

Witajcie w tą słoneczną sobotę :) 

Dzisiaj gości u nas Karmazynowy Kamyk. Zapraszamy na dawkę pięknych inspiracji :)

 
Witam Was serdecznie,
Mam na imię Hania, w scrapowym świecie znana jako Karmazynowy Kamyk, prowadzę bloga http://karmazynowykamyk.blogspot.com/
Prywatnie żona i mama 4 letniej Paulinki. Moją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam w 2008 roku od biżuterii, w tej chwili już od kilku lat całkowicie pochłania mnie papierowy świat scrapbookingu. Ciągle poszukuję ulubionego stylu i formy, moje prace bywają proste, bywają romantyczne, bywają przestrzenne...

Bardzo się cieszę z zaproszenia Anety na bloga Scrap&Me jako Gościnnej Projektantki.

Zapraszam do obejrzenia prac stworzonych w ramach inspiracji z tych cudownych papierów. Wszystkie dzisiejsze prace powstały z kolekcji Explosion Of Freshness, która od razu przyciągnęła mój wzrok podczas przeglądania oferty Scrap&Me.

Pierwsza z nich to mój ulubiony projekt, czyli eksplodujące pudełeczko z samochodem. Powstała z papierów Mountain Hiking, Magical Garden, Garden In The Sun oraz pasków dodatków z kolekcji. 







Druga praca to romantyczne wydanie tej samej kolekcji, czyli papier Foggy Time wykorzystany w kartce oraz pudełku z okazji ślubu. 






Trzecia praca też romantyczna, kartka ślubna w torebeczce z papierów Sunny Day oraz Foggy Time




Na koniec LO's :-) Staram się ich robić coraz więcej, ten akurat przedstawia gości sylwestrowych mojej córeczki Paulinki :-) Wykonany jest z pięciu papierów z kolekcji, czyli Foggy Time, Sunny Day, Garden In The Sun, Mountain Hiking oraz Magical Garden.






Z papierami pracowało się cudownie, mają odpowiednią grubość, piękne kolory i wzory. Zapraszam za tydzień po kolejny łyk inspiracji ode mnie z papierami Scrap&Me.

Pozdrawiam
Hania

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)