poniedziałek, 1 września 2014

Kolorowo

Kartki dla dzieci to dla mnie zawsze okazja, aby stworzyć coś kolorowego i radosnego. A sówki, które znajdziecie w sklepie ScrapAndMe są doskonałym dodatkiem do tego typu prac. U mnie dziś dwie takie sówki - jedna na kartce, druga na pudełku. Papiery oczywiście też wielobarwne oraz jako kropka nad "i" odrobina brokatu.





Brokat drobny 0,2mm, solniczka 20ml - biały opalizującyTD - puchacz i sówki - elementy do wycinania - papier do scrapbookinguTwo Faces #11 - alfabet - elementy do wycinania  - papier do scrapbookingu

Sunshine Reggae - papier do scrapbookingu SweetDream #03 - papier do scrapbookingu SweetDream #05 - papier do scrapbookingu

3 komentarze:

  1. świetne kartki :) bardzo mnie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie głupie. ;)
    NIGDY nie robiłam nic takiego, nie mam zdolności manualnych, w dodatku mam mało sprawne ręce (wiotkość, zanik mięśni). Kiedyś rysowałam, prawie skończyłam w liceum plastycznym, ale już nie utrzymuję tak długo pędzla.
    Czy można gdzieś znaleźć KOMPLETNIE szczegółowy tutorial? W żadnym ze sklepów nie znalazłam żadnego startera, tzn. co absolutnie muszę mieć (narzędzia), żeby w ogóle zacząć. ;) A co nie jest niezbędne, ale fajnie mieć, bo ułatwia pracę? Czy możecie mi pomóc, proszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dago, polecam zajrzenie na Facebook'a do grupy "Scrapbooking - Poradzimy sobie!", znajdziesz tam sporo kursów i porad związanych z tworzeniem z papieru

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)